Klacht BEN: Wij kennen u niet behalve als wij geld van u willen

# 120816
MerelR

Tot half februari 2015 had ik een abonnement bij Ben. In april kreeg ik de laatste rekening. Ik kon het bedrag niet thuisbrengen dus ging naar de site. Ik kon echter niet meer inloggen omdat de combinatie van mijn telefoonnummer en geboortedatum niet bekend was. Na aanmaning heb ik toch maar betaald, om van het gezeur af te zijn. Enige tijd later kreeg ik bericht: ik had te laat betaald en op mijn volgende rekening zou 15 euro daarvoor in rekening worden gebracht. Dat was tevoren niet aangekondigd en dus in strijd met de WIK. Ik heb dan ook niet betaald. Gevolg aankondiging van afsluiting, een tweede rekening van 15 euro en melding bij "Preventel". Toch maar gebeld al duurt het altijd uren voor je erdoor komt. Het duurde inderdaad uren. Vervolgens werd de hoorn erop gekieperd. Ik ben er nu wel klaar mee.

Gaarne rekening op nul zetten, mij bevestigen dat dat is gebeurd en dat er niet wordt gemeld en mij verder niet meer lastig vallen. Alternatief: geef mij jullie adres om een dikke vette brief naar jullie toe te sturen.

BEN
    Beste Merel,

Ik heb je zojuist een bericht gestuurd naar het email adres dat bekend is bij mij.

Ben
    MerelR
    Er wordt gemeld dat het gaat om herinneringskosten voor de factuur over maart en dat daar niets aan te doen is. Ben heeft echter geen veertiendagenbrief conform de W.I.K. verzonden, zodat Ben niet gerechtigd is die kosten op te voeren. En zo nodig ga ik hierover procederen...
    BEN
    Beste Merel,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    MerelR
    Er wordt domweg niet ingegaan op wat ik zeg. Reuze irritant. Maar dan moet dat maar voor de rechter.

MerelR

Ook een klacht indienen over BEN?