Klacht BEN: wijziging telefoonnummer

boos

ben al maanden bezig om een nieuw nummer te krijgen ivm ernstige bedreigingen , wat bekend is bij hun , nu zeggen ze u moet u abonoment afkopen die ik dus net verlengt heb met 2 jaar en dan kan u een nieuw abonoment aanvragen met een nieuw nummer , zo kan ik ook snel geld verdienen , hoe moeilijk is het om een ander nummer te geven in het verleden had ik dat binnen 5 min nu na maanden nog niets loze beloftes van 30 tot bijna 1 uur voor dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijg schandalig en alleenmaar te horen krijgen het ligt op een andere afdeling het is bekend bij ons u word zo spoedig mogelijk gebeld , nou sorry ben de slechtste onklant vriendelijkste provider die er bestaat NEEM NOOIT EEN ABONOMENT BIJ HUN NOOIT kan mijn abonoment ook bijna niet gebruiken maar idd me internet kosten rijzen de pan uit verklaring hebben ze niet maar betalen voor iets waar je geen gebruik van maken erg is dit

spoet nieuw nummer of stop zetten zonder kosten

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?