Klacht BEN: wijziging telefoonnummer

Klachtnummer
# 115060
Gebruiker
boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ben al maanden bezig om een nieuw nummer te krijgen ivm ernstige bedreigingen , wat bekend is bij hun , nu zeggen ze u moet u abonoment afkopen die ik dus net verlengt heb met 2 jaar en dan kan u een nieuw abonoment aanvragen met een nieuw nummer , zo kan ik ook snel geld verdienen , hoe moeilijk is het om een ander nummer te geven in het verleden had ik dat binnen 5 min nu na maanden nog niets loze beloftes van 30 tot bijna 1 uur voor dat je eindelijk iemand aan de telefoon krijg schandalig en alleenmaar te horen krijgen het ligt op een andere afdeling het is bekend bij ons u word zo spoedig mogelijk gebeld , nou sorry ben de slechtste onklant vriendelijkste provider die er bestaat NEEM NOOIT EEN ABONOMENT BIJ HUN NOOIT kan mijn abonoment ook bijna niet gebruiken maar idd me internet kosten rijzen de pan uit verklaring hebben ze niet maar betalen voor iets waar je geen gebruik van maken erg is dit

De oplossing

spoet nieuw nummer of stop zetten zonder kosten

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen