Opgelost door BEN: Wil van ben af

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131717
Gebruiker
ballie4
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mijn abonnement in jan 2015 opgezegd alles netjes voldaan daarna bleef ik elke maand facturen krijgen en herinneringen vaak gebelt met klantenservice ik had gelijk zou op gelost worden nu 9 maanden later opnieuw factuur met incasso kosten en registratie bij preventel ik eis van ben dat ze het oplossen per direct een bevestiging dat er geen incasso meer komt dat.mijn abonnement beëindigd word en een registratie bij preventel ongedaan word gemaakt graag hoor ik spoedig van u gr marjolein bal

De oplossing

abonnement beëindigden geen facturen meer geen mails geen incasso s en registratie bij preventel ongedaan maken

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Marjolein,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    ballie4
    Datum
    Ja als ik geen registratie krijg bij preventel en als ben mijn geen facturen meer stuurd dan is hierbij de oplossing geaccepteerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ballie4
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?