Klacht BEN: zeer slechte service

Klachtnummer
# 120043
Gebruiker
marieke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de " ik BEN" pagina mijn abonnement verlengd. Bij de bevestiging bleek dat ik een abo voor 2 jaar heb afgesloten. Meteen dit weer opgezegd. Dit wordt niet door BEN verwerkt. Via de IK BEN pagina tot op heden ook niet te regelen.Klacht gemeld en gesproken met Yuri. Die zou het oplossen. Ik zou een mail ontvangen zodat ik het kon wijzigen. Geen mail en na meerdere klachten achtergelaten te hebben bij de klantenservice geen reactie. Weer gebeld, 55 minuten in de wacht gestaan. Gesproken met Sheila, die ging het ook in orde maken. Haar op vrijdag gesproken, maandag zou ik reactie krijgen, maar uiteraard niets. Inmiddels al 15 berichten achter gelaten bij de klantenservice maar er gebeurt niets. Ik word niet gebeld, en niet gemaild. Ik heb de mails bewaard dat ik het abo heb afgesloten. Ook de mail dat ik het diezelfde dag nog heb opgezegt. Deze klacht ook gemeld bij de winkel waar ik abo heb afgesloten. BEN BEL MIJ OM DIT OP TE LOSSEN!!!!

De oplossing

Wil geen BEN klant meer zijn want ik ben er inmiddels helemaal klaar mee!

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen