Klacht BEN: Zonder internet gezeten en zeer slecht geholpen

Dr.Cast

Op dinsdag ging mijn abonnement over van ben naar ben. Geen probleem zou je denken. Helaas viel mijn internet weg en kreeg ik geen id meer te zien van bellers. Contact opgenomen met ben. Bellers id hebben ze opgelost in hun systeem. Er zat een fout in. Ik kwam er later achter (was op dat moment op WiFi) dat ik geen internet had. Gelijk aan de lijn gehangen aangezien dit onmisbaar is voor mijn werk. En toen begon de echte ellende. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Vele gesprekken gehad en vele handelingen uitgevoerd in opdracht van medewerkers die geen idee hebben waar ze over praten. Na heel veel ellende had ik plots op zaterdag ineens internet. Toen werd ik ook zomaar ineens gebeld door iemand van Ben die eindelijk kon vertellen dat het probleem bij hun lag. Dus hoefde ik het nieuwe simkaartje die ze mij hadden gestuurd de maandag daarna niet te gebruiken. Zucht

Wat een ellende dit. Hij vertelde mij dat ze alleen maar de dagen compenseren waar ik zonder internet heb gezeten. Ik legde hem uit dat ik vier dagen lang alleen maar ellende heb gehad en dat je niet iemand zuurstof kan geven omdat hij het een uur niet hebt gehad en dan denken dat het goed is.
Hij vroeg wat ik zelf in gedachte had. Ik vertelde hem dat ik op zijn minst een verhoging van mijn internetbundel verwacht of iets in die geest. De schade was vele malen groter geweest bij mij, maar ik snap ook wel dat ze financieel niet veel kunnen doen. Hij vertelde mij dat hij het ging overleggen met zijn baas maar dat hij geen belofte kon doen. Twee dagen later kreeg ik een stom reclame pakketje met de mededeling dat het hun speet dat het telefoongesprek langer duurde dan normaal. What!!!!!! Welke van de tien gesprekken??????
Een paar weken later kreeg ik een stomme mail van een Jennifer waar ik nooit mee gesproken heb dat ze hebben gezien dat ik maar twee dagen geen internet had met een compensatie waar je net een ijsje van kan kopen. Aaahhhhh!!! Hoevaak heb ik moeten uitleggen dat er sporadisch een paar kb binnenkwam.

Ben doet alsof ze persoonlijk zijn maar je bent niets anders dan een nummertje.
Nog even als toevoeging. Degene met wie ik had gesproken als laatst wilde niet eens met zijn leidinggevende praten totdat ik vertelde dat ik hier een officiële klacht van ga maken en dat ik ben bij al mijn vrienden en kennissen zal afraden. Plots ging hij zogezegd zijn best doen.

Mijn vertrouwen is zoek. Ik BEN er klaar mee

Ik ben er even klaar mee. Ben er echt moe van geworden

BEN
    Hallo Joram,

Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

De groeten van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?