Wij vinden dat Benoza.shop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Benoza.shop.nl: Nep bedrijf. Geld ben je kwijt
Details
De klacht
Op 1 maart een bestelling gedaan. Helaas te snel. Stond een advertentie op instagram. Blijkt een oplichter achter te zitten. Nu 16,5 weken verder. En niets ontvangen. In de leveringsvoorwaarden staat als er na 16 weken niets geleverd is, je je geld terug krijgt. Als ik ze daarover mail gaan ze daar niet op in. Elke mail hetzelfde antwoord. Of je nog even geduld wil hebben. Het is echt onderweg. Bla bla bla. Terug betalen doen ze niet. Gegevens zijn niet te achterhalen. Geen KVK inschrijving. Bedrijf is niet in Nederland gevestigd. Betaling ging naar Engeland. Ook daar niets te achterhalen. Kortom oplichter! Betere naam was PenozaDe oplossing
Geld terugbetalen. Het beste ook strafrechtelijk vervolgen. Als de oplichter te vinden is!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.