Klacht BENU Apotheek Musis: Administratieve problemen. Apotheker heeft geen volledige controle over klantensysteem.

Thomasa

Tot drie keer toe heeft de apotheek nu mijn factuur van medicijnen op een verkeerd adres afgeleverd. Na de eerste keer hebben zowel ik als de ontvanger het gemeld bij de apotheker en werd ons verzekerd dat het verkeerde adres was verwijderd uit het systeem en het niet meer kon gebeuren. Na de tweede keer werd mij verteld dat het kwam omdat de apotheek geen klant kon verwijderen waar nog facturen aan gekoppeld waren (en blijkbaar ook geen facturen). Dit duidt op ontzettend slechte beheersing van het klantensysteem. Overigens werd mij (de klant) geen excuses aangeboden en gedaan alsof de ontvanger van het factuur het grootste slachtoffer was. Het gaat hier om MIJN privacy gevoelige informatie die op het adres van een ander komt. Dit kan ontzettend vervelend en zelfs gevaarlijk zijn voor sommige mensen.
Vandaag dus derde keer! Het lijkt erop dat de apotheker onvoelde kennis of niet eens volledige toegang heeft in het (computer)klantensysteem. Dit is natuurlijk absurd en onbetrouwbaar.

Verhuizen naar een andere apotheek en een compensatie. Dit is het grootste probleem, maar 1000 woorden is niet genoeg om de rest van de problemen te beschrijven.

Benu Apotheek Musis
    De openstaande facturen zijn verzonden aan het adres van deze client. Inderdaad waren adresgegevens van client hetzelfde als die van zijn vader. Inmiddels is dit hersteld.
    De apotheek is volledig gecertificeerd en wij zullen deze klacht van client opnemen in ons klachtenregister en bespreken op het eerstvolgend werkoverleg.
    Ik bestrijd ten stelligste dat de apotheek onzorgvuldig te werk zou gaan; Arno van der Louw, apotheker
    Thomasa
    'Meneer de identiteit van de vader is verwijderd uit het systeem, dit zal niet meer gebeuren.' is mij twee maanden geleden verteld. Nu is het probleem (opnieuw) inmiddels hersteld? We nu bijna 3 maanden en vier meldingen verder en er lag eergisteren weer een factuur bij mijn vader in de brievenbus. Dat is in mijn ogen niet zorgvuldig. Overigens heb ik het woord onzorgvuldig niet eens genoemd. Deze ontwijkende reactie geeft de indruk alsof ik niet serieus word genomen.
    Benu Apotheek Musis
    Mag ik client hierbij uitnodigen voor een gesprek in de apotheek?
    Het lijkt mij zinvoller om e.e.a. met elkaar uit te kunnen spreken op een andere manier dan via dit mediumVr.groet,Arno van der Louw
    Thomasa
    Goed dan zal ik langskomen en weer vragen of ik u kan spreken.
    Benu Apotheek Musis
    Vanwege de vakantietijd ben ik ook waarnemend voor andere apotheken. Ik ben op kantoor in Apotheek Musis dagelijks van 11.00-12.30 uur (behalve de donderdag). Vanaf 5 augustus ben ik met vakantie. Laat u even weten wanneer u langs wilt komen?

Ook een klacht indienen over BENU Apotheek Musis?