Klacht BENU Apotheek Musis: Ik ontvang post/rekening van mijn meerderjarig zoon.

Almanza

Ondanks melding van het probleem bij de apotheker, krijg ik nog steeds post van mijn zoon.
Ik wens natuurlijk niet zijn post/rekening te ontvangen.
De apotheker heeft 2 keer belooft mijn adres te wissen uit het systeem, toch vandaag (3-07) krijg ik weer een brief.
Mijn zoon woont niet bij ons en is meerderjarig!
Ik vind het een zwaar schending op Wet bescherming persoonsgegevens/Wet persoonsregistratie.

gewist uit het systeem bij Benu Apotheek
en excuses!

Benu Apotheek Musis
    Geachte heer Almanza,De nota die u benoemd is de factuur over de maand april 2014, deze was ten onrechte aan u geadresseerd waarbij overigens wel vermeld stond dat de verstrekte medicatie uw zoon betrof.
    Vervolgens zijn de nota's over mei en juni aan uw zoon geadresseerd.Ik zal middels een etiket de oorspronkelijke "april nota" aan uw zoon adresseren; in afwachting van betaling van de facturatie.Daarbij zal ik de nota's over mei en juni bijsluiten welke ook (nog) niet zijn voldaan (juni is heel recent!)Met vriendelijke groet,Arno van der Louw, apotheker
    Almanza
    Geachte heer van der Louw
    U begrijpt niet wat mijn standpunt is. De brief is verkeerd geadresseerd en idd er staat in dat het medicatie is die mijn zoon betreft. Dit is precies het punt! U als apotheker zou zorg moeten dragen dat brieven met persoonlijke informatie niet op een verkeerd adres terecht komen.
    Wat is de functie van een wachtlijn bij de apotheek ??
    Verder vermeld u weer aan mij dat mijn zoon niet betaald heeft.
    Dit is schending van privacy van mijn zoon!
    JJ Almanza
    Benu Apotheek Musis
    Nogmaals nodig ik u en/of uw zoon uit om deze discussie te voeren in een persoonlijk gesprek met elkaar.
    U kunt mij bereiken op 026-4422186
    Met vriendelijke groet, Arno van der Louw

Almanza

Ook een klacht indienen over BENU Apotheek Musis?