Klacht BENU Apotheek Windmolenbroek: Bezorging medicijnen

Gill

Mediciijnen baxter wordt wekelijks bezorgd. Bij afwezigheid in de brievenbus te doen zo is afgesproken met de bezorger. Vanaf woensdag 30-12 waren wij weg ivm oud en nieuw. Pas terug op zaterdag troffen de medicijnen in een zak met apotheek opschrift opgehangen aan een lamp boven de brievenbus in het zicht van alle voorbijgangers. Konden evt. In fietstassen gedaan zijn. Hebben de apotheker hr. Adolfsen hierop aangesproken, waarop hij begon te schreeuwend hij overbelast was ben er zelf op uit moest evt. Gooide de haak erop.
Handelwijze lijkt mij buitengewoon onverantwoordelijk en een schending van privacy. Wij willen een andere apotheek. Dat kan kennelijk alleen met toestemming van hr. Adolfsen. Klachtencommissie Apotheken functioneert op dit moment niet.

Zouden graag zien dat betreffende wordt gewezen op zijn verantwoordelijkheden. Wat als deze medicamenten waren meegenomen door kinderen of drug addicts ???
Verder willen wij zonder problemen van apotheek veranderen. Ik voel niets voor nog een contact met hr Adolfs

Wij vinden dat BENU Apotheek Windmolenbroek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BENU Apotheek Windmolenbroek?