Klacht BENU Apotheken: Klacht nalatigheid Apotheker, Apotheek Overvecht.

Klachtnummer
# 588866
Gebruiker
V. Spans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klacht: Apotheker is of afwezig, neemt geen telefoon aan of belt niet terug. Laat bovendien ondanks beloftes niets meer horen. Ze zou onderzoek doen naar een nota, kwam die belofte niet na zodat ik nu een hoge boete heb voor een geneesmiddel wat ik al tien jaar vergoed krijg. Het Benu Hoofdkantoor waar ik mijn klacht wilde neerleggen is niet bereikbaar. Op hun site staat een telefonische robot die de vragen niet begrijpt, gekmakend!! Op hun site schrijven ze, dat ze hun service willen verbeteren maar zijn niet bereikbaar......verbijsterend!

Gewenste oplossing

Bespreken hoe we dit probleem kunnen oplossen en enige coulance tonen.L

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BENU Apotheken is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen