Klacht BENU Apotheken: Medewerkerster is in-oplettend bij uitgifte van medicatie aan de balie

Klachtnummer
# 410758
Gebruiker
Klant apotheek
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Betreft: Benu Soest Zuid
Ik haalde TWEE verschillende medicijnen op.
Één ervan moest aan de balie betaald worden.
De andere niet.
Medewerkers pakt ÉÉN vd medicijnen, de ene die NIET aan de balie afgerekend hoeft te worden.
Legt ze op de balie en noemt een bedrag wat ik moet betalen.
Ze heeft kennelijk niet gied gekeken dat ik ze niet alle medicatie voor mij had gepakt.
Maar zag ook niet dat het medicijn wat ze wèl pakte, niet aan de balie afgerekend moest worden.
Pas toen ik er wat van zei, pakte ze deze.
Fout maken kan gebeuren, maar er ze zei géén sorry oid.

Gewenste oplossing

Medewerkster attenderen op alertheid.
Zowel wat betreft wàt ze pakt en geeft, maar ook wat wel en niet afgerekend moet worden.
Daarbij bespreken hoe zij sociaal vaardiger / beleefder / klantvriendelijker / empathischer kan reageren in zo’n situatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen