Opgelost door BENU Apotheken: Minachtende behandeling van klant (patiënt)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 613025
Gebruiker
N.H.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Benu apotheek Marshallweg Rotterdam neemt gedurende 50 minuten de telefoon niet op en laat via het antwoord bandje weten dat alle medewerkers in gesprek zijn en dat het in de apotheek erg druk is. Als wij ons in de apotheek vervoegen is er behalve twee personeelsleden niemand.Door het niet juist aanpassen van mij betreffende gegevens heb ik als ik het niet zelf ging halen twee donderdagen achtereen geen medicijnen. De apothekeres gaf de leverancier de schuld en was zeer klantonvriendelijk op het botte af. Ook gaf zij te kennen met personeelstekort te kampen.Geen wonder bij zo'n houding.

Gewenste oplossing

Zich klantvriendelijker nauwkeuriger en verantwoord opstellen?
Geboden oplossing
N.v.t.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen