Klacht BENU Apotheken: ongeschoold personeel, de toon hoe je te woord word gestaan , geen kennis van het medicijn en weet o

Klachtnummer
# 601182
Gebruiker
ongeschoold personeel 72
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ten eerste dat je fatsoenlijke te woord wordt gestaan en gezien mijn medische geschiedenis, altijd moeten zorgen dat Benu de Krommerdt altijd in voorraad behoort te hebben, en de klant niet met een toon aanspreekt als een opvoedkundige
Geboden oplossing
Wijzigen
Ik heb zelf nogmaals contact genomen met de vraag waarom mijn medicatie niet in voorraad , het antwoord wist de dame niet, dan denk zoiets behoor je als apothekersassistente te moeten weten, ze wist ook niet waar het vandaan kwam, ik ben perplex, het gaat over Temazepam, en dat heb ik nodig i.v.m. prostaat, snachts vier maat opstaan, en kan dan moeilijk mijn slaap terug pakken ook ben ik HIV patient en een medicijn geeft aan als bijwerking slaap problemen, ik ben eigenlijk stom verbaasd, Benu is zo een grote organisatie, ik krijg ook het gevoel dat ze geen enkele moeite om het via een andere Benu aanvragen of die het misschien wel in voorraad, er werd niets ondernomen en heb vervolgens mijn huisarts assistente om hulp gevraagd, zeer onvriendelijk personeel. en ga zeker overwegen een nieuwe apotheek . Benu zou moeten overwegen de dames een training te geven hoe met mensen om te gaan

Gewenste oplossing

met geschoold personeel en niet zo afstandelijk, en vooral kennis van zaken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BENU Apotheken is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen