Klacht BENU Apotheken: schrijven uit BENU APOTHEEK

sad Niet opgelost
pakket

Administratie medewerker: Ivan ALI
Klacht:
Ik heb een code ontvangen over een dienst dat heb ik NIET aangevraagd!
Ik heb helemaal geen codes naar Benu Apotheek of net point aangevraagde! Waarom krijg ik een code?
Wat is aan de hand?
Altijd Benu Apotheek direct naar mijn zorgverzekering mijn declaraties sturen
Ik wil niet gebruik intermediairs bedrijven over mijn medicijnen!
Nu, ik heb een email naar BENU APOTHEEK GESTUURD over : "
IK WIL SNEL SCHRIJVEN UIT BIJ ALLES BENU APOTHEKEN!

Indirect diensten aangevraagd!

Uw declaratie staat klaar.
Uw declaratie van L. Gallardo bij BENU Apotheek Nassau te Amsterdam staat voor u klaar.
Het declaratienummer is 5006027233902.
Het (restant)bedrag dat u dient te voldoen is € 38,91.

Deze declaratie heeft een betaaltermijn van 30 dagen, wij verzoeken u vriendelijk zorg te dragen voor tijdige betaling.

U kunt het bedrag overmaken op rekeningnummer NL92INGB0650048326 ten name van BENU Apotheken, onder vermelding van declaratienummer 5006027233902.

Deze declaratie snel, veilig en gemakkelijk betalen? Klik op onderstaand IDEAL logo om direct naar uw eigen bankomgeving te gaan.
Ik wil weten waarom deze declaratie is niet naar mijn zorgverzekering direct stuurde! Ik heb probeerde de pdf downloaden en ik kan niet deze kijken en is een risico want het is een site die ik niet ken en die nog nooit benu apotheek heeft gebruikt. Het declaratienummer is 5006027233902. Het (restant)bedrag dat u dient te voldoen is € 38,91 Ik probeer te bellen maar niemand is aan de telefoon deze Net point bedrijf is niet serious!

BENU Apotheken is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?