Klacht BENU Apotheken: Te laat bellen over een herhaal recept

Klachtnummer
# 557577
Gebruiker
W.J. Stok
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Te laat bellen voor een herhaal recept en het niet uitvoeren van de bestelling , omdat ik het origineel niet heb en dat in de brievenbus moet doen of afgeven terwijl ik dit in de mail zit en het origineel op te vragen is bij het ziekenhuis door de apotheek zelf

Gewenste oplossing

Dat er eerder gebeld wordt en niet voor sluitingstijd van de apotheek en niet vertellen dat mijn medicijnen niet besteld wortels het origineel niet bij hun is, terwijl zij dit zelf kunnen opvragen bij het ziekenhuis apotheek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BENU Apotheken is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen