Klacht BENU Apotheken: Willen geen slaaptabletten meegeven voor 3 maanden, machtsvertoon.

Thiery

3 maanden geleden heb ik me aangemeld voor herhaalgemak. Toen heb ik al mijn medikatie voor 3 maanden meegekregen. Ook de slaaptabletten. Nu 3 maanden later kan ik ineens niet meer de slaapmedikatie voor 3 maanden meekrijgen. Volgens Dhr. T.M. Aarts, de apotheker van die apotheek was dat een wet. Ik vond uit dat die wet is afgeschaft en de zorgverzekeraars hebben er geen probleem mee. Aarts geloofde mij niet en heeft er 2 dagen over gedaan om het uit te zoeken tot hij uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ik gelijk had.
Toen had hij weer een ander verhaal om me dwars te zitten en zou het te maken hebben met farmacologische redenen zoals de kans op verslaving. Ik gebruik deze slaaptabletten al meer dan 15 jaar dus dat beleid faalt wel heel erg.
Als je over verslaving van een paar slaappilletjes zeurt dan wil ik even hier aanhalen dat het dan erg hypocriet is dat je wel een fles sterke drank mag nuttigen om in slaap te vallen en dat is overal legaal en onbeperkt te koop.
Apotheken en dus ook Dhr. Aarts lijken wel machtswellustelingen, volgens de Van Dale: iemand die een ziekelijk genoegen heeft zijn macht te tonen.
Ik heb voor de gein daar 50 tabletten Paracetamol van 500 mg besteld, dat is 25 gram en de letale (dodelijke) dosis, dit werd de volgende dag al bezorgd voor 1,19 euro. Dat kan wel.
Helaas had ik geen klein geld en de bezorgster geen wisselgeld en toen wou ze het weer meenemen wat ik niet toestond.
Ik vroeg het bankrekeningnummer, maar dat staat bij BENU niet op de factuur. Hoe kun je dat dan in vredesnaam betalen.
Ik heb daarna diverse keren gebeld naar deze apotheek maar zij wisten hun eigen bankrekeningnummer ook niet.
Ik heb nog een paar andere BENU-apotheken gebeld om te checken of zij wel hun bankrekeningnummer wisten. En dat wisten ze. In deze apotheek kijkt iedereen schaapachtig en bangig uit de ogen.

Hoofdkantoor is

Brocacef
Straatweg 2
3604 BB Maarssen
Nederland
+31 30 245 29 11
info@brocacef.nl

Als ik mijn 2 doosjes slaaptabletten heb ontvangen.
Verder verwacht ik niet veel meer van deze apotheek waar mensen rondlopen die waarschijnlijk een verkorte opleiding bij het LOi hebben gevolgd.
Zodra ik mijn slaaptabletten heb kan ik me aanmelden bij een andere apotheek.

Wij vinden dat BENU Apotheken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?