Klacht BENU Apotheken: Zijn niet serieus

W.J. Stok

Zie hier onder

Op 12 jan. 2022 om 12:17 heeft Bemiddeling Apotheek het volgende geschreven:

Beste meneer Stok,

Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw mail in cc.
Ik zie dat deze mail gericht is aan de apotheker.
Graag geef ik de apotheker de gelegenheid uw klacht op te lossen.

Wanneer u er met de apotheker niet uitkomt zou ik graag telefonisch contact met u hebben om uw klacht te bespreken en eventuele verdere actie van mijn kant met u af te stemmen.
Kunt u dat dan aan mij laten weten, voorzien van een telefoonnummer waarop u bereikbaar bent, dan neem ik daarna contact met u op.

Monique van IJperenburg, klachtenbemiddelaar voor de Openbare Apotheek.
Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 15.00 uur via 06 2292 1649.
Overige uren mogelijkheid tot inspreken voicemail.
Mail: bemiddelingapotheken@kpnmail.nl
Op 12-1-2022 om 11:48 schreef William Stok:
goedendag

vorig jaar heb ik een klacht ingediend bij de bemiddelingsapotheken en die vertelde eerst contact op te nemen met u.

ik heb namelijk al meer dat 15 jaar een automatische herhaalservice,maar door dat mijn medicatie niet kwam dacht ik dit komt door corona.

ik heb toen gebeld waar mijn medicijnen blijven, toen ik te horen kreeg dat ik geen herhaalservice had.

hoe kan dit.
ik kreeg ook te horen dat het zeker 4 dagen zou duren voor dat ik het had, ik had zeker nog een recept bij jullie liggen tot zeker 16-06-2022.

dit is altijd door jullie geregeld en nu opeens niet meer en waarom ben ik daar niet van op de hoogte gebracht dat dit was vervallen.

dit is niet de eerste klacht die ik over deze apotheek doe, ik heb meerdere klachten over dit personeel gedaan.

ik zie graag uw reactie tegemoet.

met vriendelijke groet,

W.J.Stok

De apotheker heeft niet eens de moeite genomen om te reageren had een kleine moeite gekost. Ook de bemiddelaar is niet meer te bereiken????

BENU Apotheken is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over BENU Apotheken?