Opgelost door BENU Direct: Hier kun je geen zaken mee doen. Niet bereikbaar.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 633491
Gebruiker
Door_V
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ruim 2 1/2 uur in de wacht gestaan. Meerdere Benu Direct nummers gebeld ook meerdere menu opties. Kan het deuntje dromen. Het bestelsysteem werkt niet. En moet er dus gebeld worden om de order door te zetten. Er is iedere keer naar gekeken. Maar is inmiddels is zeker dat het alleen kijken naar het niet werkende systeem niet geholpen heeft.

Kan misschien iemand uitleggen wat benu direct betekend? Iets met BEn Niet voor U Direct bereikbaar. Wij gaan opzoek naar andere leverancier.

Gewenste oplossing

Dat dit bedrijf voor zijn relatie veelal hoogbejaarden bereikbaar is. Oma van 91 komt niet uit de generatie van de pc's die een hoogbejaarde dagelijks in gebruik heeft. Ipad en iphone worden niet ondersteund. En de webshop communiceert niet met het bestel systeem. uren in de wacht staan kost BENU D geld en dat wordt doorberekend aan de klant. was het een betaal nummer dan liep het bedrijf binnen.
Geboden oplossing
Bereikbaarheid is nog steeds een groot probleem, dat nog steeds niet is opgelost. Een paar uur in de wacht staan is niet acceptabel en zeker niet voor je relaties van +75 jaar. Dit lijkt ook een beetje op een technisch probleem waarbij het systeem direct in een loop gaat en je gesprek niet wordt aangeboden. Er is ook geen bericht er zijn nog 100 wachtenden voor u we gebeld met meerdere telefoon en allen geven zelfde resultaat je komt er niet door. Het ordersysteem blijft problemen geven je plaatst de periodieke bestelling selecteert de voorgestelde datum en klik ok, dan komt er later een mail die je moet bevestigen maar er niets te bevestigen want er is geen order ook niet in de geschiedenis en hierdoor gebeurde er wederom niets. Uiteindelijk is er dagen later pas contact geweest na contact mails en dit kompas en is er te laat geleverd. De medewerkster was uiterst correct en heeft alsnog de bestelling zo snel mogelijk laten leveren. Wordt dit niet opgelost dan doen de klanten het.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen