Klacht BENU Direct: Kan de bestelling niet eenvoudig aanpassen. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch minimaal 20 m

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 554462
Gebruiker
M Ramaekers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan de bestelling niet eenvoudig aanpassen.
Op mail wordt niet gereageerd.
Telefonisch minimaal 20 minuten in de wacht.
SLECHTE service

De oplossing

Telefoon opnemen binnen 5 minuten waarbij ik klantvriendelijk wordt geholpen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Ramaekers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Omgaan met mensen van 90 jaar… Geen mogelijkheid tot telefonische bestelling. Wat als je geen PC hebt ? Op al het mailverkeer geen enkele reactie mogen ontvangen. Vervolgens mail verstuurd om toch maar op te zeggen en … meteen reactie u bent uitgeschreven. Erg jammer en een beetje respectloos naar onze ouderen toe
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen