Klacht BENU Direct: Onbereikbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 657974
Gebruiker
Margriet
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Benu direct neemt de telefoon na 60 minuten nog niet op!
Ook kan je niet altijd een bestelling plaatsen voor je moeder die de hulpmiddelen snel en vaak nodig heeft !
Schandalig dat dit bedrijf lak heeft aan klachten en zeer slecht bereikbaar is!
Ook veranderen ze bijna iedere 2 maanden van telefoonnummer zonder klanten per brief op de hoogte te stellen!,
Zeer KLANTONVRIENDELIJK!


Gewenste oplossing

Dat ze binnen 15 minuten de telefoon oppakken en dat je altijd kan bestellen indien de klant spullen nodig heeft!
En stop erns met veranderen van telefoonnummer!
Geboden oplossing
Niets ! Geen taal.nog teken van dit bedrijf !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    Margriet
    Datum
    Dit bedoel ik nu ! Wel cashen maar totaal geen reactie van hun uit !
    Jammer!
    Wil graag weten waarom ze de telefoon niet opnemen of iedere keer van telefoonnummer wisselen!
    Zo ga je klanten verliezen!
  2. Auteur
    Margriet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Margriet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Margriet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Margriet
    Datum
    Dit bedrijf is klantonvriendelijk! Reageert tot op heden niet !
    En dan zijn ze aan het staken voor meer loon ,wat mij betreft de telefonistes geen loonsverhoging geven !
    Zijn klantonvriendelijk en nemen gewoon de telefoon niet op !
    Ook geen reactie tot op heden op de klacht waarom ze na een uur nog niet opnemen of waarom er iedere keer een ander telefoonnummer gebruikt wordt ,schandalig !
  6. Auteur
    Margriet
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Margriet
    Datum
    Het blijft een bedrijf die enkel oren heeft naar geld en niet klaar staat om klanten te woord te staan!
    Slecht hoor en klantonvriendelijk !
    Zou ze geen salaris verhoging geven!
    Geen enkele reactie vanuit het hoofdkantoor, ze moeten zich schamen!
    Wordt tijd dat een ander dit asociale zooitje overneemt!,
    En gelijk de luie telefonistes eruit gooien!
  8. Auteur
    Margriet
    Datum
    Wordt tijd dat iemand dit luie bedrijf over gaat nemen en de luie telefonistes eruit gooit !
    Tot nu toe geen enkele reactie vanuit dit zogenaamde klantvriendelijke bedrijf!
    Oh ja die luie telefonistes geen salaris verhoging geven en vervangen net zoals ze iedere keer met het telefoonnummer doen !

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen