Klacht BENU Direct: Onbereikbaar

Klachtnummer
# 630890
Gebruiker
plantmom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Kan ze niet bereiken en ze doen geen moeite om te reageren op het contactformulier. Volgens de zorgverzekeraar kan ik het product alleen vergoed krijgen als ik hier bestel. Wat ik inmiddels al wekenlang elders bestel, omdat ik ze hier niet kan bereiken, en dus zelf betaal.

Gewenste oplossing

Contact met me opnemen. Het gaat niet om snoepjes, ik heb het product hard nodig!

1 reactie

  1. Auteur
    plantmom
    Datum
    Helaas nog steeds niks gehoord.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen