Opgelost door BENU Direct: Onbereikbaarheid Benu-direct

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 625870
Gebruiker
Wedman-brand
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb snel extra incontinentie materiaal nodig ivm nieuw medicijn.
MIJN BENU Geprobeerd met de chatbot, die begreep niets. Contactformulier ingevuld: binnen 2 dagen reactie; duurt te lang in dit geval.
Dan bellen: hang nu 39 minuten, raak zeer gefrustreerd! Wat kan ik doen om de spullen op tijd te krijgen?? Kan zelfs niet naar de apotheek.
Wat kan ik nog doen?

Na 40 min. eindelijk contact....

Gewenste oplossing

Biedt een alternatief!
Geboden oplossing
De 4e medewerker die ik over mijn probleem vertelde n.l. dat werd beloofd dat iets geleverd zou worden en er vervolgens NIETS gebeurde, dat er een nummer was veranderd in hun nieuwe systeem, dat een grote achterstand had opgeleverd (chaos in mijn beleven). Doordat er gedacht werd dat iets besteld was, maar met een verkeerd nummer, gebeurde er verder niets. Met mijn klacht via de site van de Benu-Direct en via deze site is NIETS gebeurd. Daar ben ik zeer ontevreden over, maar gezien hun interne problemen misschien wel begrijpelijk.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

4 reacties

  1. Auteur
    Wedman-brand
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Wedman-brand
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Wedman-brand
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Wedman-brand
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen