Opgelost door BENU Direct: Slechte service

content Opgelost
jootje45

Laten je heel lang in de wacht staan. Heb ik geen tijd voor ivm zware zorg voor mijn kind. Telefoon op luidspreker werkt prikkelovergevoelig. Willen niet evalueren over mijn bestelling en weigeren terug te bellen zodat ik nu te kleine luiers moet gebruiken. Terugbelverzoek reageren ze niet op en hebben 0 inlevingsvermogen. Terwijl er bij hun zelf na een half uur wachten iets mis gaat laten ze je gewoon opnieuw wachten waar ik de capaciteit niet voor heb. Die gasten moeten aangepakt worden, dit is zorgvraag weigeren.

Ik wil dat ze hun zorg verbeteren en zich inleven in de situatie van de klant, je gebruikt niet voor niets hulpmiddelen

jootje45
    Wat ik ook nog wil vermelden is dat de medewerker op de chat 0 inlevingsvermogen had, de online herhaalservice wilde starten terwijl ik van jullie contact moest hebben voor de volgende bestelling. Geen oplossing, sorry het is niet anders. Zet hem maar op de luidspreker, nee ik wil geen kind wat overstuur is! Bel gewoon terug, ik ben al 3 dagen bezig en als jullie goed hadden doorverbonden was het maandag al opgelost. Jullie zijn mij verplicht nu gewoon terug te bellen omdat jullie maandag een fout hebben gemaakt en dan vind ik het niet fair dat ik alsnog weet ik niet hoelang moet wachten en de zorg hier thuis moet verwaarlozen. Zet je eigen fout recht!

jootje45
Werd later op de dag gebeld ivm terugbelverzoek. Deze medewerkster bood hiervoor haar excuus aan en de volgende dag had ik materiaal in huis

Ook een klacht indienen over BENU Direct?