Klacht BENU Direct: slechte voorlichting helemaal niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552241
Gebruiker
LevendigeBoot#455
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb om ander incontinentie matriaal gevraagd heb 5 emails gestuurd geen enkel ant woord heb het via chet geprobeerd 3 kwartier in de wacht
nu sturen ze steed herlalingen bevestigen maar wat ze sturen wil ik niet ze kunnen volgens mij geen tena for men leveren
ik wil mijn aanmelding op zeggen maar men reageert niet

De oplossing

of men levert direct wat ik vraag of aanmelding stoppen zodat ik naar een andere
leveransier kan

1 reactie

  1. Auteur
    LevendigeBoot#455
    Datum
    maandag 26 august medicijn besteld op maandag 30 aug geen medicijn er stond in de de computer geen recept en ik had tot maart 2022 genoeg in huis had
    de gekste dingen komen naar voren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LevendigeBoot#455
Datum
Uiteindelijke oplossing
is geen oplossing niet een contact gehad totaal geen reactie ben overgestapt naar andere leveransier
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen