Klacht BENU Direct: ZIE KLACHT HIERBOVEN !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553181
Gebruiker
Ruiter1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al zins mei plasvangers te bestellen . Gisteren 29--8 nog 1 1/2 uur tijd verknoeit met een mail typen . Vandaag een onduidelijk antwoord in ENGELS . Mijn bericht zou niet zijn aangekomen . Per telefoon zijn jullie ook niet bereikbaar .
Geef me nu eens antwoord hoe ik moet bestellen . Ik heb al meer dan 4 maanden geen plas vangers . Dames maandverband zit niet prettig ! ! !

De oplossing

iK WIL TENA MEN LEVEL 1 en LEVEL 2 .
ZO SPOEDIG MOGELIJK . !

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ruiter1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn klacht is nog niet beantwoord en er is niet op gereageerd . Ik denk dat BENU liever geen klanten erbij heeft . Dat bedrijf werkt niet professioneel .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BENU Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen