Klacht BENU Lombok Apotheek: Eigen bijdrage "verplicht" advies medicatie door apotheek

Kuien

Ik heb voorgeschreven medicijn opgehaald, de factuur van AndersZorg vermeldde ook een onbekend extra bedrag van €6,50. Het blijft te gaan om de declaratie voor een apothekerstarief, dat wil zeggen mij is meegedeeld 1 tablet per dag gedurende 14 dagen te gebruiken zoals duidelijk, uitvoering en in correct Nederlands op de verpakking staat vermeld, de bijsluiter en zoals behandelend arts duidelijk heeft voorgeschreven. Een vierde maal ongevraagd advies (een zeer korte mededeling dus!!) tegen betaling (werd niet gezegd, maar wel in rekening gebracht) door de medewerker van de apotheek is verre van correct. Ik vind dat er sprake van een vorm van oplichting. Een terloopse mededeling dusdanig simpel en in enkele seconden gedaan wordt zonder overleg in rekening gebracht.
Ik teken tegen deze onkiese en belachelijke en vooral onprofessionele handelswijze over de rug van onwetende patiënten ernstig protest aan.

De voorgeschreven maatregel is overbodig in veel gevallen, er wordt zonder mededeling vooraf een tarief in rekening gebracht. De regel moet per direct worden ingetrokken.

Wij vinden dat BENU Lombok Apotheek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BENU Lombok Apotheek?