Klacht Benzinestation de Roos: wasbonnetje

Klachtnummer
# 105841
Gebruiker
Corine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een wasbonnetje wat ik een dag had laten verlopen.
Er staat duidelijk op dat hij 30 dagen geldig is...
Maar ik kwam daar een dag te laat achter.

De eigenaar wilde niet eens luisteren toen ik vroeg of ik hem nog
mocht gebruiken. 30 Dagen is 30 dagen zei hij.

De oplossing

Het is te kinderachtig voor woorden dat hij zo moeilijk doet. In ieder geval is
hij ons allemaal als klant kwijt. En ik heb het ook even met iedereen gedeeld op
Faceboek.
Waarom zo moeilijk doen, komt erg klantonvriendelijk over. Maar ja niet iedereen
kan klantvriendelijk zijn heb ik ondervonden. Deze meneer verdient een nominatie voor onklantvriendelijkheid.
Het was een kleine moeite geweest als mijn auto gewoon door de wasstraat had gemogen. Er was toch niemand op dat moment.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Benzinestation de Roos hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Benzinestation de Roos?