Klacht Bergfreunde: te hoge kosten bij retoursturen

Klachtnummer
# 424072
Gebruiker
JW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil een bestelling retour sturen, op hun website kan je een retourlabel aanvragen voor € 3,95. Alleen als je voor Afterpay hebt gekozen kan dit om een of andere vage reden niet! Dan moet je je bestelling gewoon via Postnl terugsturen. Alleen blijkt het magazijn in Duitsland te zijn en kost het retour sturen maar liefst € 19,50!! Dit is natuurlijk schandalig! Waarom wordt hier onderscheidt in gemaakt??

De oplossing

Ik wil best die 3,95 voor een retourlabel betalen, dus ik verwacht dat ik ook zo'n label kan aanvragen als ik via afterpay heb besteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bergfreunde hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bergfreunde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen