Klacht Bergsportreizen.nl: De zwaarte van de bergwandelreis was hoger dan geindiceerd.

happy Niet opgelost
Guust222

De bergwandelreis in Tirol zou een wandeling onder deskundige begeleiding zijn en de wandeling zou van een makkelijkere categorie zijn dan het uiteindelijk was. Door de vele sneeuw heb ik de organisatie van te voren ingelicht dat ik de reis liever wilde annuleren, want het was al duidelijk dat het niet zou kunnen worden uitgevoerd zoals beschreven. Daarnaast was een week van te voren duidelijk dat het weer zou gaan omslaan wat het nog penibeler maakte. Mijn vermoedens werden bewaarheid tijdens de reis en de begeleiding liet te wensen over aangezien die toegaf dat de zwaarte van de tocht veel hoger was dan aangegeven en ook omdat hij op twee dagen het weer verkeerd had ingeschat. Eveneens liep hij soms op de groep vooruit terwijl het een gevaarlijke situatie was. Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd. Nadat ik in een penibele situatie was beland de tweede dag ben ik nooit meer achterin de groep gaan lopen waar het grootste gevaar was.
Ter indicatie van de zwaarte. Op dagen waar normaliter een tocht 3 1/2 uur zou duren deden wij er 7 uren over.

Ik zou graag excuses willen van de reisorganisatie voor het verkeerd inschatten van de situatie en een gedeeltelijk vergoeding a €250 voor het niet waarmaken van de verwachtingen.

Wij vinden dat Bergsportreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bergsportreizen.nl?