Klacht Berkman tankstations: Berkman heeft zich écht over de rug van de klanten verrijkt

Bom5

Per 1 augustus wordt het spaarsysteem voor klanten van Berkman gestopt.De in jaren gespaarde punten moeten voor 1 augustus opgemaakt worden, terwijl Berkman eigenlijk niets fatsoenlijks voor die punten aanbiedt.Korting op een autowasbeurt of handdoeken.Enige compensatie zou op zijn plaats zijn.

Eigenlijk heeft iedereen, ook niet spaarders, voor de spaarpunten betaald.Betaal 1 cent per gespaard punt bij een tankbeurt terug.

Berkman tankstations
    Beste heer, mevrouw van der Bom,

Allereerst een belangrijke correctie op hetgene dat u in uw klacht vermeldt; Het is pertinent NIET WAAR dat klanten direct of indirect voor spaarpunten hebben betaald. Onze brandstofprijzen staan volledig los van ons loyaltyprogramma; de brandstofprijzen waren zonder het loyaltyprogramma exact hetzelfde geweest.

De punten zijn derhalve een kosteloos extra'tje dat wij klanten de afgelopen jaren hebben aangeboden, als dank voor het tanken bij ons. Hieraan is onlangs een einde gekomen, omdat we een nieuw loyaltyprogramma, Tank&Win!, hebben geintroduceerd. Hierin maakt u met iedere tankbeurt kans op maandelijks fraaie prijzen bij Berkman

In de jaren dat de Berkman Bonus app actief was (of eigenlijk is, tot 1 augustus a.s.), hebben we een veertigtal verschillende aanbiedingen geplaatst in de app, waarvan klanten dus met korting (in ruil voor die punten) gebruik hebben kunnen maken.

Zelfs als er de afgelopen jaren geen enkele aanbieding naar uw gading is geweest, dan zou u er momenteel ook nog voor kunnen kiezen om mee te doen aan een van de loterijen die we nu, en ook de komende maanden zoals eerder aangegeven, in de app hebben staan. Zo kunt u kans maken op o.a. gratis tankbeurten. Bovendien worden er nog altijd nieuwe aanbiedingen geplaatst in de app.

Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,

vriendelijke groet,
    Jeroen - afdeling Marketing

Bom5
Geen oplossing of alternatief..Berkman zegt dat ze 40 !!! artikelen bij inlevering van de gespaarde punten hebben.Ik tel er 6, of ik zou de hand- en baddoeken afzonderlijk moeten gaan tellen.Consumentenbond beaamt dat in de benzineprijs een bedrag is gecalculeerd voor dit soort acties, ook dat ontkent Berkman ten stelligste. Slechte organisatie in mijn beleving

Ook een klacht indienen over Berkman tankstations?