Klacht Bershka: bagger kwaliteit en slechte service

# 193143
ontevreden klant

Ik had een broek gekocht waarvan de ene pijp strakker zat dan de andere, de dag erna gelijk terug gegaan met de bon en de broek waar het prijskaartje nog aan zat. Eenmaal bij de kassa werd mij meteen gevraagd of ik de broek niet eerst in de winkel had gepast, hierop antwoorde ik dat ik dit wel had gedaan maar dat ik pas thuis bij het lopen voelde dat de broek niet goed genaaid was. Vervolgens werd mij verteld dat ik een andere broek kon pakken, helaas voor mij waren deze nu uitverkocht. Vervolgens kwam ik terug bij de kassa met de vraag of ik mijn geld ook terug kon krijgen... 'nee' was het antwoord ik moest wat anders uitzoeken. Vervolgens wat gepakt voor de prijs van 13.95 (de broek was 13.99) als klap op de vuurpijl werd mij nu verteld dat ik 5 cent te kort kwam om de andere prijs te evenaren, ik werd dus verplicht om er nog iets bij te kopen wat ik niet nodig had. Hier koop ik nooit meer wat (alles wat je hier koopt zit zowieso na 3 keer dragen al een gat in)

Duidelijker vermelden dat er geen geld wordt terug gegeven op de kassabon bijvoorbeeld. En als iets een fabrikage fout heeft en hetzelfde gewenste product is niet meer aanwezig een tegoed kaart mee geven, zodat je je klanten niet met zooi de winkel uit hoeft te laten gaan die ze toch niet willen of nodig hebben.

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!