Klacht Bershka: Bestelling niet ontvangen, wel gedwongen te betalen!

kelly

Goedemiddag,

Probleem nummer 1 was gelijk dat het pakketje vertraagd zou zijn.

Klarna beweerd dat ik het pakket wel heb ontvangen (Wat niet zo is).
En Bershka wilt ook dat het bedrag betaald wordt.

Iedere burgen in Nederland zal nooit voor iets betalen wat niet is ontvangen. Ik dus ook niet.

Ik heb geen tijd en zin en kracht over om nog meer in discussie te gaan en mijn verhaal neer te leggen het moet nu gewoon een keer opgelost zijn!!

Ik ben de dupe van iets waar ik helemaal geen controle over heb en als klant zijnde hoor je niet zo behandeld te worden. Sterker nog, het bedrijf dient zijn klant in aller tijden echte service te verlenen.

Ik heb contact opgenomen met de consumentenbond en zij zeggen dat ik in mijn gelijk sta.

What to do?

In augustus heb ik een grote bestelling gedaan bij Bershka omdat ik gericht wilde shoppen voor mijn vakantie. Probleem nummer 1 was gelijk dat het pakketje vertraagd zou zijn. Probleem nummer 2 is dat ik maar 1 van de 2 pakketten had ontvangen. (1 bestelling verdeeld in 2 dozen). Weken gingen erover heen en hoorde maar niets van de vermiste bestelling. Ik heb toen dat ene pakketje die ik wel had ontvangen terug gestuurd naar Bershka. Deze hebben zij inmiddels ook ontvangen toen in september. Het probleem is daarom ook dat ik met de dag van vandaag (ruim 4 maanden verder) nog steeds mijn vermiste pakket niet heb ontvangen maar wel dreigement berichten ontvang van Klarna en Bershka met het verzoek het volledige bedrag te betalen. Ik heb een klacht ingediend bij Post NL, die aangeven dat ze het bij de buren hebben afgeleverd (Buren weten nergens van). Klarna beweerd dat ik het pakket wel heb ontvangen (Wat niet zo is). En Bershka wilt ook dat het bedrag betaald wordt.

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?