Klacht Bershka: geen geld terug

Klachtnummer
# 113658
Gebruiker
Vliet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik dochter, wonende in Maastricht, heeft iets gekocht bij de Bershka. Mijn vrouw heeft dat betaald met haar pinpas. Nu wil mijn dochter het gekochte product terug brengen. Kan ze haar geld niet krijgen, omdat zij niet in het bezit is van de pinpas waarmee betaald is. Zij kan ook geen tegoedbon krijgen of iets dergelijks. Mijn vrouw is nu op vakantie en is niet binnen de retour termijn terug. Wat is dit voor rare actie?

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bershka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen