Klacht Bershka: Geld niet terug gekregen door Bershka

Klachtnummer
# 280118
Gebruiker
RxNJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht


25 oktober heb ik een bestelling gedaan bij de webshop Bershka.
De bestelling werd geannuleerd door Bershka, echter het geld is wel van mijn bankrekening afgeschreven...
Nu heb ik al gemaild/gebeld met Bershka en zij zeggen het volgende:

Hallo Roxanne,

Hartelijk bedankt voor je vertrouwen in bershka.com.

Bijgevoegd ontvang je het transactie nummer, welke wordt gegenereerd door je bank op het moment dat de teruggave van je bestelling 350728424 vanuit bershka.com door hen in ontvangst wordt genomen:

Wij adviseren je om dit transactie nummer (ook wel ARN genoemd) aan je bank door te geven om deze transactie terug te kunnen vinden zodat ze de teruggave vrij kunnen geven. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Voor verdere vragen kan je onze klantenservice bereiken via het contactformulier, het telefoonnummer 0800 023 42 74 of door een e-mail te versturen naar contact@bershka.com.

Met vriendelijke groeten,

Customer Service
www.bershka.com



Naar aanleiding van dit bericht heb ik contact opgenomen met de bank. Zij hebben mij bevestigd dat het geld is overgemaakt. Hier heb ik ook bewijs van. Zie bijlage.

Extra informatie

bestelnummer bij Bershka: 350728424 000044

De oplossing

Geld zo snel mogelijk terugstorten!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties