Klacht Bershka: Hoge prijs op kassa

Elise

Goedendag,

In de winkel in Rotterdam heb ik een broek gekocht. Op het kaartje stond de prijs van 17,99 vermeld, echter sloeg de kassa 19,99 aan. Ik gaf dit aan, hierbij gaf de caissière mij gehaast het antwoord dat de eerste prijs de Spaanse prijs was. Op dat moment heb ik er geen punt van gemaakt al heb ik aangeven dat ik het frappant vond.

Nu wil ik echter zo'n zelfde broek kopen, maar wil niet weer de hogere prijs betalen, omdat ik bij de consumentenbond las dat ik van de prijs van het kaartje mag uitgaan.
www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/juridische-vragen/huishoudelijk/reclame/bij-het-afrekenen-gaf-de-kassa-een-hogere-prijs-aan-dan-het-prijskaartje-aan-het-artikel-welke-prijs-is-juist/

Ik zou graag dezelfde broek kopen voor de prijs van 17,99.

Ik zie uit naar uw reactie!

Elise van Es

Ik zou graag de broek nog een keer kopen in maat 36 voor de prijs van 17,99 zoals het ook vermeld is op het prijskaartje.
Daarnaast vind ik het meer dan gepast dat of het kaartje of de prijs wordt aangepast, zodat het duidelijk is voor alle klanten.

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!