Klacht Bershka: Luilakken

Klachtnummer
# 176843
Gebruiker
Gms
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst bii Bershka betaal met Ideal via ING app. Waarna ik een pagina kreeg met de melding dat er een fout is ontstaan en de betaling mislukt is, terwijl het bedrag van mijn rekening is afgeschreven. Bershka zegt dat het aan de ING ligt en ING zegt dat het aan Bershka ligt. Leuk he zo een spel waarbij er gebruik wordt gemaakt van mijn geld en ik voor de gek wordt gehouden! Nooit meer aankopen doen bij Bershka en gelijk een andere bank zoeken!!! Stelletje luilakken die niks anders kunnen doen dan smoesjes verzinnen!!!

De oplossing

WIL MIJN GELD NU GELIJK TERUG, DAT IK AL MEER DAN EEN WEEK GEEN GEBRUIK HEB KUNNEN MAKEN VAN MIJN GELD , MAAR JULLIE WEL IS GEWOON SCHANDALIG!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties