Klacht Bershka: Onkunde leiding en slechte klantbeleving in Berskha Den Haag Spui

RoNL18

Broek, voor 7,99 afgeprijsd van 19.95 in de koopjeswand. We zagen deze elders tegen volle prijs en dachten dat er dus iets mis mee was gezien het afgeprijsd was. Bij de kassa is in eerste instantie de broek gescand, en niet de juiste prijs aangeslagen en gezien zij Engels sprak moesten wij in het Engels aangeven dat de totaalprijs niet klopte. Wat wij begrepen was dat eerst afgerekend moest worden en daarna zou iemand komen om ons te helpen. Kassières waren onderling eens dat de sticker niet klopte en erop geplakt zou zijn. door ons?? Ik wilde een leidinggevende spreken. Vervolgens liet iemand anders zien dat de sticker niet zouden kloppen?. Dan lijkt mij dit een vervelende situatie die ik als klant toch wel opgelost wilde zien worden. Door degene die er inmiddels bij was gekomen (die zichzelf niet eens voorstelde, maar later de enige aanwezige Floormanager van de Herenafdeling van de Bershka in Den Haag op 27 juli was) werd aangegeven dat ik kon kiezen; of mijn geld terug of houden voor volle prijs. En dat dit door de kassière zou zijn aangegeven dat dit nieuwe collectie was (niet dus). Ik vond dit echter geen oplossing, uiteindelijk heb ik mijn geld laten terug storten. Waarin de leidinggevende (die totaal geen klantenbeleving toonde) ook haar naam totaal niet wilde geven omdat ik een klacht wilde indienen.
Ik heb op dat moment een foto gemaakt om meer daadkracht te geven om te laten weten dat ik duidelijk was om dit te gaan doen (deze heb ik uiteraard direct verwijderd). Ik ben het niet eens met de afhandeling ofwel geboden oplossing, die er eigenlijk niet is. Antwoord was dat klanten zomaar stickers plakken en dat ze niet elk vak kan nalopen dat dit wel zou kunnen kloppen. Ik kan mij niet voorstellen dat het nu mijn verantwoordelijkheid wordt gemaakt om te checken of de prijs op het artikel klopt of het er misschien door een andere klant op is gezet. Maar waarom zou iemand het erop plakken en terug hangen in het kortingsrek? Uiteindelijk heb ik een winkelverbod gekregen (geëscaleerd omdat ik mijn telefoon niet wilde laten zien aan de beveiliging of de foto erop stond, dus is de politie gebeld. Noot: toen ik in de kamer van de beveiliging op de politie aan het wachten was met 3! beveiligers bij mij kwam zij zonder haar werkshirt binnen en nam een foto van mij met de vermelding aan de beveiliging dat zij nu niet meer aan het werk was en als klant handelde, waarom de beveiliging niets deed.

Welgemeende excuses van betreffende medewerkers en tegoedbon.

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!