Klacht Bershka: Prijs op kaartje klopt niet bij kassa, toch is deze prijs bindend. Jas niet voor prijs op kaartje me

Mcelleke

Ik kocht in de winkel in Groningen aan de Vismarkt een roze jasje. Op het prijskaartje stond 29,99. Bij de kassa echter bleek dat het jasje 35,99 kostte. Ik stond op mijn recht dat ik het jasje voor de prijs op het prijskaartje mee zou krijgen. Maar helaas ging de verkoopster er niet mee akkoord. We wilden de manager spreken. Deze zocht amper oogcontact met ons en vertelde ons hetzelfde. ‘De wet hierin is breed, ik geef het u niet mee voor de prijs op het kaartje’. De jasjes waren met de foutieve kaartjes waren natuurlijk in de tijd dat wij met de manager spraken al verdwenen. Het klopt niet. Ik vind de behandeling niet netjes en de dienstdoende manager is verre van klantvriendelijk.

Het jasje alsnog mee voor de prijs van het kaartje en excuses van de manager voor zijn ronduit onvriendelijke gedrag.
Een cursusje klantvriendelijkheid zal wellicht ook op z’n plaats zijn...

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!