Klacht Bershka: Retour wordt niet in behandeling genomen

Klachtnummer
# 344842
Gebruiker
Samira van Voorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al ruim 2 maanden op een teruggave van mijn aankoop. Online heb ik cadeaukaarten besteld maar na ontvangst kwam ik tot de conclusie toch niet meer nodig en heb deze teruggestuurd. Bershka medewerker geeft aan dat het niet mogelijk is om een cadeaukaart terug te sturen en geld terug te krijgen. Dit terwijl je als consument recht hebt op zichttermijn van 14 dagen bij koop op afstand (online) en je recht hebt op teruggave van het aankoopbedrag. Bershka medewerker geeft aan dat het management moet beslissen of dit kan. Terwijl dit niet correct is. Enerzijds word ik als consument al weken aan het lijntje gehouden anderzijds dient Bershka zich te houden aan de wet.

De oplossing

aankoopbedrag retourneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties