Klacht Bershka: Retourneren als gast werkt niet. Geen klantenservice en code.

Klachtnummer
# 443566
Gebruiker
Amber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu al 6 dagen mijn pakketje die ik wil retourneren. Ik heb me aangemeld als gast. Dus ik moet mijn emailadres invullen en mijn telefoonnummer. Dan zou er een code moeten gestuurd maar die heb ik nog nooit ontvangen. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen maar die nemen niet op.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn pakketje kan retourneren. Dus ik wil een code of een andere manier waarop ik mijn pakket kan retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bershka hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bershka?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen