Klacht Beschermingsnewind Obin: Last van machtsvertoon door obin

Melf

Ik zit inmiddels 12 jaar bij obin .door dat ik nu zelf in staat ben om mijn zaakjes te regelen en ik zelf voor elkaar heb gekregen dat ik nu schuldenvrij bent.
Nu wil ik obin opzeggen en laten ze mij niet gaan bij de rechter .ik heb 4 april een zitting gehad terwijl ik daar niks van af wist en er wel 89 euro voor moest betalen om er een zaak van te maken .nu kreeg ik laatst een brief van de uitspraak van de rechter .en het opzeggen van obin was afgewezen ..en heb geen uitnodiging van de rechtbank gehad .obin werkt nu alles tegen er staat bv gewoon geld op mn rekening en ik ben schuldenvrij en nog krijg ik nu geen extra geld om wat kleding te kopen .het is gewoon een macht spelletje die ze nu spelen .ze maken me kapot. Maar dat gaat niet gebeuren ..ik wil graag tips over wat ik het beste kan doen

Ik wil graag weten wat ik hier tegen kan doen

Beschermingsnewind Obin
    Beste heer Van Bruchem,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij gaan uw klacht in behandeling nemen en u zult binnen vier weken reactie ontvangen.

Obin
    Beschermingsnewind Obin

Ook een klacht indienen over Beschermingsnewind Obin?