Klacht Beschuitje.nl: géén levering, geld weg, géén respons

Klachtnummer
# 368005
Gebruiker
Robelec
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is dat ik één ster moet aanklikken want anders kregen ze er géén.
De eerste bestelling geplaatst ter ere van de 85ste verjaardag van mijn vader. Bij navraag hoe het geweest was wisten mijn vader niet waarover het ging. Wat blijkt de bestelling was door beschuitje.nl geannuleerd.
Waarom? Géén antwoord. Dan moet je nog proberen om je geld terug te krijgen.
Daar zijn een paar weken overheen gegaan maar ik kreeg het terug.
Dus een 2de bestelling, er kan altijd iets fout gaan natuurlijk. Dus dezelfde bestelling voor dezelfde mensen.
En ja, wederom niets gekregen. Weer annulering van beschuitje.nl. Géén mail, géén telfoontje, gewoon niet leveren en wachten tot het over is.
Enfin, vragen wat het probleem is, vragen om het geld terug te storten worden allemaal genegeerd. Dus kortom géén ontbijt, géén geld, géén respons.
Wat een k*t bedrijf.

De oplossing

Geld terug en een vermedling op hun facebook wat voor een wanpraktijken ze er op na houden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen