Klacht Beschuitje.nl: geen service en slecht ontbijt

Beschuitje

Ter ere van de 50ste verjaardag van mijn man op maandag 18 februari heb ik als verrassing een Abraham-ontbijt bij u besteld. Tot mijn grote verbazing werd het ontbijt vanochtend vroeg bezorgd. Wij lagen amper een uur in bed, omdat we net terug zijn van een korte vakantie en dit was dan ook geen fijne wake-up call.

U begrijpt wellicht dat ik ontzettend teleurgesteld ben en dat de verrassing zoals bedoeld compleet in het water is gevallen. Ontzettend zonde van de € 66 die ik hiervoor heb moeten betalen.
Tevens waren de boordjes en broodbeleg oud en geen ballon.

Antwoord van bescuitje.nl:

From: Klantenservice Ontbijtservice Beschuitje.nl info@beschuitje.nl
Subject: Re: Ontbijt bezorgd op verkeerde dag

Goedemorgen,

Helaas lezen wij uw bericht nu pas. Inderdaad geen leuke wake up call, maar zeker geen leuke uitkomst van de geplande verrassing.

Het kan ondanks dat het een slordige fout is, helaas wel gebeuren. Grote kans dat het ontbijt intern verkeerd is in/door gepland.

We gaan intern het een en ander bespreken met o.a. de vestiging en de desbetreffende manager.

Met een vriendelijke groet
Ontbijtservice Beschuitje.nl

Ons antwoord:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Uw reactie vind ik zeer onbevredigend. Excuses waren zeker op hun plaats geweest en het afdoen met "kan gebeuren" vind ik ondermaats. De service die u aanbiedt valt of staat met het leveren op de juiste datum. Uw klanten betalen een aardig bedrag en mogen er derhalve van uit gaan dat in ieder geval op de juiste datum wordt geleverd.

U maakt geen goede reclame voor uw ontbijtservice en ik zal deze dan ook zeker niet aanraden bij anderen.

Overal kunnen fouten worden gemaakt, maar het is de kunst om deze vervolgens op de juiste wijze recht te zetten.

Ik wacht uw reactie af.

HIERNA GEEN REACTIE MEER, ZEER SLECHT SERVICE
ONS ADVIES BESTEL HIER GEEN ONTBIJT

Zie bovenstaande

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?