Klacht Beschuitje.nl: Het bedrijf levert niet op tijd of bij iemand anders en je krijgt niet waar je voor betaald hebt

Essie

Wij hebben in juni een verrassingsontbijt besteld voor een vriendin. Deze werd op een ander adres en huisnummer afgeleverd waar zij haar verrassing dus kon ophalen.
In december hebben wij weer geprobeerd om een verraste laten bezorgen . Deze hadden wij besteld tussen 9 uur a half 10. In de e-mail stond tussen 9 en 10 bezorgen . Daar konden wij wel mee leven. Maar Tussen 9 en 10 werd er niets bezorgd. Op alle mogelijke manieren geprobeerd om contact op te nemen maar nergens een telefoonnummer. Uiteindelijk om 11 uur werd het ontbijtje bezorgd .en de verrassing was weg want er was verteld dat er een ontbijtje onderweg was. Nadat er gezegd werd dat de bezorger nogal laat was gaf hij te kennen dat hij precies op tijd was.
Ook bleek dat ontbijtje in een doos geleverd was in plaats van in een luxe mand waar wij voor betaald hebben.
Het Franse ontbijt zou met diverse Franse kaasjes geleverd worden . Er zaten 2 plakjes brie in en een plak belegen kaas.
Ook zou er seizoensfruit bij geleverd worden. Er was een takje met 10 druiven in de doos gedeponeerd en daar konden ze het mee doen.
Ik heb een e-mail geschreven met daarin mijn verhaal en klacht en daar werd niet op gereageerd . Daarop heb ik een klacht in gediend op trust pilot en daar kreeg ik dan een reactie op met de mededeling dat ze het in behandeling zouden nemen.
2 weken later heb ik nog steeds niets gehoord en heb weer een e-mail gestuurd. Daarop kreeg ik reactie dat ik de reactie van hun op trust pilot kon lezen.
Het bedrijf zet zich totaal nergens voor in, laat niets naar de klant weten, reageren heel arrogant en leveren niet waarvoor betaald is en naar je centen kan je fluiten .

Sowieso mijn geld terug van het mandje waar ik voor betaald heb én excuses.

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?