Klacht Beschuitje.nl: Moederdag ontbijt besteld, betaald, maar is vervolgens nooit geleverd!

PinkLady

Op 8 mei 2019 had ik voor Moederdag online via de website van Beschuitje.nl een Moederdag ontbijt besteld. Helaas is dit Moederdag ontbijtje + bosje bloemen nóóit geleverd. Qua levertijd had ik tussen 09:30 en 10:30 u. opgegeven. Maar om 12:00 u. was er nog niets geleverd!. En bij navraag werd mij doodleuk (eerst via de chat later via e-mail) meegedeeld dat er wel degelijk iemand onderweg was en aan mijn moeders deur is geweest, maar dat er niemand opendeed. (waarom is er dan niet telefonisch contact opgenomen om dit na te gaan? contact c.q. telefoonnummer was nl. bekend c.q. opgegeven!!!)
Anyway, mijn moeder is die bewuste dag (12 mei 2019) tot en met 12:30 u. thuis geweest en tot die tijd is er dus helemaal NIEMAND bij haar aan de deur geweest om een ontbijtje met bosje bloemen te bezorgen!!! Ondanks dat zij beweren van wel! Na die tijd is zij idd vertrokken, aangezien wij een afspraak om 13:00 u. die middag hadden! (vreemd hé dat je op Moederdag dan vervolgens niet gewoon de hele dag thuis blijft om op een ONTBIJTJE te gaan zitten wachten?!?!?!)
Helaas hebben wij daarna nooit meer iets van Beschuitje.nl vernomen, noch het bedrag van € 55,40 gerestitueerd gekregen, ondanks meerdere verzoeken! Wel ontving ik een kortingsvoucher als pleister op de wonde, of zoals zij het omschreven: uit coulance, om bij een volgende bestelling met korting een ander ontbijtje te kunnen bestellen! RIGHT! Alsof ik daar ooit nog gebruik van zou willen maken!? I don't think so, stelletje oplichters, want dat zijn het!!!

Het betaalde bedrag van € 55,40 graag terug ontvangen.

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?