Klacht Beschuitje.nl: Niet geleverd.

Klachtnummer
# 461120
Gebruiker
Emma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ontbijt is niet geleverd op afgesproken tijdstip maar 2uur eerder. (06.30 ipv 08.30). Het was een verassing voor een jarige. Die had als instructie dat ze rond half 9 klaar moest zitten. Om 11u nog steeds geen ontbijt. Klantenservice gemaild (telefonisch niet bereikbaar). Eerst zeggen ze is wel geleverd. Hele gebouw alle buren gevraagd, niemand heeft iets. Buurvrouw laat weten, Ze hebben aangebeld om half 7. Jarige zelf heeft ook gemiste oproepen rond dat tijdstip, maar sliep toen nog. Terug gebeld op dat nummer: voicemail. Dan zegt klantenservice; niemand deed open. Raar verhaal. Dienst is niet geleverd, willen ook geen geste doen aangezien wel betaald is.

Gewenste oplossing

Alsnog leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen