Klacht Beschuitje.nl: Veel te vroeg bezorgd en niet wat beloofd

Ing

NOOIT zaken mee doen!
Een 2 persoons "champagne" ontbijt in een "luxe" catering doos voor 2 personen kost 60 euro. Voor dat geld krijg je ontbijt bezorgd in 2 eenvoudige taartdozen. Champagne betreft één mini flesje Prosecco voor 2 personen. Bij elkaar is de waarde van het ontbijt nog geen 20 euro inkoop. Voor de 40 euro die over blijft zou je dan in ieder geval bezorging op de door jou gewenste tijd mogen verwachten, echter .... Wij gaven dit cadeau na de huwelijksnacht van onze zoon en schoondochter en die werden smorgens vroeg om 7.20 uur uit bed gebeld terwijl hun ontbijt pas tussen 8.30 en 9.30 uur bezorgd zou worden! Excuus van deden chauffeur: ik moet hierna ook nog naar Utrecht. Tja wat hebben hun daarmee te maken zou je zeggen....? Excuus van Beschuitje.nl na mijn klacht: beter een ontbijt te vroeg dan een ontbijt na het ontbijt. Tja enige empathie is hun vreemd: want wie wil er na de huwelijksnacht zo vroeg uit bed worden gebeld als je rekent op veel later en zeker als ouders van 2 jonge kinderen je eindelijk eens wel zou kunnen uitslapen?
Blijkbaar wil de eigenaar van beschuitje.nl meneer Niels Hogenboom ook graag in Lottum op zijn vrije dag vroeg uit bed worden gebeld!

Het champagne Ontbijt voor 1 persoon van Ontbijtservice Beschuitje bestaat volgens hun o.a. uit:
Ik heb erachter gezet wat je werkelijk krijgt:
Diverse luxe broodjes = 2 harde broodjes
Diverse verse vleeswaren = 1 plakje boterhamworst + 1 plakje cervelaat
Hollandse kazen = 1 plakje kaas
Diverse Franse mini kaasjes = Niet
Assortiment zoet broodbeleg =1 kuipje jam 1 kopje Nutella
Koffie of thee naar keuze = zakje koffie
Verse jus d’orange = mini flesje jus orange
Roomboter en becel = 2 becel
Gekookt scharrelei = 1 ei
Fles luxe Prosecco diverse champagnes mogelijk tegen meerprijs = 1 flesje 20 cl Freixenet voor 2 personen !!!
Handgemaakte Bonbons = niet
Vers seizoensfruit =1 appel
Luxe catering doos = eenvoudige taartdoos

Zeer af te raden dus ook dit dure ontbijt te bestellen en maar af te wachten hoe laat, en die andere reviews of het wel, bezorgd wordt. Wat een slechte service en belabberde klachten afhandeling!

Geld retour

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?