Klacht Beschuitje.nl: Wat een feestelijk ontbijt moest worden op mijn vrouw's verjaardag werd een grote teleurstelling.

Klachtnummer
# 332034
Gebruiker
J.G. Kok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bestelling is niet bezorgd!
Ik had een ontbijt besteld om te bezorgen in Zoetermeer op 30 oktober tussen 8 en 9 uur.
Ik heb mijn klacht op 30 oktober via telefoon en email aan beschuitje.nl doorgegeven. De telefoon werd niet opgenomen en op de mail werd niet gereageerd. Daarna heb ik een brief geschreven en een chatsessie met ze opgestart. Maar ze zijn stokdoof voor mijn klacht, heel onprofessioneel.
Een grote teleurstelling voor mijn vrouw. Ik wilde haar op haar verjaardag verrassen.

De oplossing

Ik eis dat beschuitje.nl de betaling van € 45 voor 20 november 2018 naar mij overmaakt op banknummer [gegevens verwijderd door moderator]

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Beschuitje.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Beschuitje.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen