Opgelost door Bescon Bestrijdingstechnieken: Het niet willen meezoeken naar een passende oplossing na weer een onder water gelopen kelder

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 360189
Gebruiker
9404ek7
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na werkzaamheden om de kelder waterdicht te maken, is hij na enkele maanden weer onder water gelopen. Na meerdere keren te bellen, waarbij de telefoon op een gegeven moment wordt opgehangen, het niet nakomen van telefonische afspraken en niet reageren op mails (al 6 weken mee bezig) is het nu genoeg. Begrip voor de zaak heb ik zeker, maar nadat de telefoon wordt opgehangen en er geen eens een ontvangstbevestiging gestuurd kan worden van de mail, ben ik erg ontevreden. Er staat 10 jaar garantie op de website en dan verwacht ik dat hier ook aan gehouden wordt en je op een vriendelijke manier te woord gestaan wordt.

De oplossing

Mijn zaak serieus nemen en samen zoeken naar een oplossing om te zorgen dat de kelder wel waterdicht wordt, of het geld terug ontvangen omdat de werkzaamheden niet juist zijn uitgevoerd, waardoor het onder water lopen nog steeds gebeurd.

2 reacties

  1. Auteur
    9404ek7
    Datum
    Nog geen reactie
  2. Auteur
    9404ek7
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
9404ek7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meewerken aan de oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bescon Bestrijdingstechnieken?