Klacht Bescon Bestrijdingstechnieken: Inzichtelijk maken factuur en garantiecertificatie

Danielle

Bescon heeft hak/ breek werkzaamheden (1 M²) uitgevoerd i.v.m. zwam.
Daarnaast is de muur behandeld met Embalit NT.

De eindafrekening bedroeg € 1845,94!
Er is ruim € 260 in rekening gebracht voor het afschrijven van materialen!
Voor reiskosten is € 270 verrekend (1 X retour Rode-Arnhem).
De verrekende hotelovernachting bedroeg € 81,25, echter heeft Bescon € 130 in rekening gebracht.
De verrekende 12 liter schimmelwerende middel is te veel (standaard verbruik van 250 – 500 ml./m2) en buiten proportioneel (€ 22,60 / liter) verrekend (particulier te koop voor € 13,31).

Bescon heeft in telefonisch contact de hoorn erop gegooid. In het schriftelijk contact gaan zij niet in op mijn inhoudelijk vragen en weigeren zij de rekening verder inzichtelijk te maken. Bescon gaf aan dat zij een deurwaarder zouden sturen als ik de rekening niet betaalde.

Daarnaast hebben zij tot op heden niet het (beloofde) garantiecertificaat verstrekt.

Ik heb uiteindelijk de rekening in combinatie met mijn rechtsbijstandverzekering (afkoopsom ontvangen) betaald.

Ik zou alsnog graag een inzichtelijke rekening ontvangen ( inzichtelijk maken m.b.t. “afschrijving gereedschap (gebruik kaphamer boor) en diverse hulpmaterialen (handschoenen, stofkapjes).

Ik zou graag zien dat het bedrijf op een integere manier verantwoordelijkheid neemt voor de buitensporige bedragen die zijn van hun klant eisen!

Daarnaast wil ik het beloofde garantiebewijs ontvangen.

Danielle
    Bescon heeft (na klacht op deze site) het garantie certificaat, zonder verdere notificatie per post verstuurd.
    Ik krijg geen respons over het inzichtelijk maken van de kosten.
    Klanten voor Bescon let op: maak uiterst marktconforme prijsafspraken! Denk hierbij aan vergoeding per kilometer, overnachtingskosten en reistijd. Zorg er tevens voor dat je zicht krijgt op het verbruik van Embalit NT 11624N en maak ook daar prijsafspraken over! Teken niet voor afschrijving van materiaal/ gereedschap.

Danielle

Ook een klacht indienen over Bescon Bestrijdingstechnieken?